Adwokat

Adam Dubyna

Adwokat Adam Dubyna jest założycielem Kancelarii, która powstała w 1990 roku i od samego początku mieści się przy ul. Władysława IV 34A.

Adwokat Adam Dubyna posiada już ponad 45 letnie doświadczenie zawodowe, nabywając olbrzymią praktykę i doświadczenie w różnych dziedzinach prawa i na różnych stanowiskach.

Adwokat Adam Dubyna zaczął pracę jeszcze podczas studiów prawniczych w sekretariacie dawnego Sądu Powiatowego w Malborku. Następnie po ukończeniu studiów na Uniwersytecie im. Mikołaja Kopernika w Toruniu w 1972 roku rozpoczął pracę jako aplikant sądowy. Po egzaminie sędziowskim został Asesorem Sądowym, następnie Sędzią Sądu Rejonowego, by następnie objąć stanowisko Sędziego Sądu Okręgowego. W tym pierwszym około 14 letnim etapie pracy zawodowej, w trakcie swej praktyki i zdobywania różnorakiego doświadczenia, pełnił także funkcję Przewodniczącego Wydziału oraz p.o. Prezesa Sądu.

Orzekając w Sądach – Warmii i Pomorza – wykonywał swe obowiązki i nabywał szerokie doświadczenie w różnych dziedzinach prawa (prawo cywilne, prawo karne, prawo rodzinne, prawo gospodarcze, prawo pracy, prawo ubezpieczeń społecznych, prawo administracyje, prawo autorskie itp.). Pełnił też rolę p. o. Notariusza.

Następnie Adwokat Adam Dubyna przeszedł na Radcostwo i jako Radca prawny zdobywał wiedzę i doświadczenie w obsłudze prawnej, świadcząc kompleksową obsługę prawną nie tylko dla osób fizycznych, ale również firm, spółek prawa handlowego, instytucji państwowych, Urzędów, Gmin.

Adwokat Adam Dubyna od 1990 roku  obsługiwał, bądź nadal obsługuje m. in.:

• Centralne Muzeum Morskie w Gdańsku,
  • Polski Związek Działkowców,
  • Morski Port Handlowy w Gdańsku,
  • Urząd Wojewódzki w Gdańsku,
  • Urząd Gminy w Wejherowie,
  • sieć sklepów BOMI S.A.,
  • hurtownie i sklepy ElmarCo,
  • Zakłady Przemysłu Owocowo – Warzywnego w Tolkmicku i w Kwidzynie,
  • Spółdzielnie Pracy,
  • Przedsiębiorstwo “Hale i Targowiska“ w Gdańsku,
  • Przedsiębiorstwo Transportu Handlu Wewnętrznego w Gdańsku,
  • Zrzeszenie Właścicieli i Zarządców Domów w Gdyni,
  • sieć sklepów Koton Sp. z o.o i  "Mays",
  • wspólnoty mieszkaniowe, m.in. Wspólnotę Mieszkaniową “Witawa“,
  • i wiele innych podmiotów działających nie tylko na rynku lokalnym - w Trójmieście, w Gdańsku, w Gdyni, w Sopocie, ale całej Polsce, jak również spółki zagraniczne.
  • Uczestniczył w procesach przekształceniowych, własnościowych i organizacyjnych – m.in. Zakładów Produkcji Telewizorów UNIMOR w Gdańsku i innych Firm.
Adam Dubyna

Formularz kontaktowy